Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Rendelést telefonon is leadhatja munkanapokon 9 és 16 óra között, ezen a számon: +36 30 155 7353

Karácsonyi időszakban, a futárszolgálatok leterheltsége miatt, időnként előfordulhatnak kisebb csúszások, mi csak annyit tudunk tenni, hogy a lehető leghamarabb átadjuk a csomagokat a GLS és az MPL munkatársainak.


A vírushelyzet idejére, ösztönözve az otthoni csomagátvételt, 25 %-kal, 1190 Ft-ra csökkentettük a házhozszállítási díjat, míg az utánvét díja kedvezményesen 390 Ft! További fontos információk a korona vírus helyzettel kapcsolatban itt olvashatók. Vigyázzunk magunkra, vigyázzunk egymásra! Mindenkinek jó egészséget kívánunk.

 

Fizetési módok
 

Online bannkártyával (OTP Simple Pay) - Ingyenes

A vásárló a rendelés összértékét online, bankkártyával is rendezni tudja a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül (OTP Simple Pay). Ennek a fizetési módnak nincs külön díja. Ilyenkor a Megrendelés gombra kattintva a rendszer automatikusan átirányítja az OTP Simple biztonságos fizetőoldalára. Az erős ügyfélhitelesítés értelmében - amelynek célja a hogy a fizetési eszköz birtokosa minden fizetési kezdeményezést ellenőrizhessen - a Felhasználó csak akkor tud bankkártyájával online vásárolni, ha nála van a mobiltelefonja, és a bankja ismeri ennek a hívószámát.

November 2-től az OTP Simple felületén, a biztonságos online fizetés érdekében, Önnek meg kell adnia az SMS-ben kapott internetes biztonsági kódot és a TeleKódját is. A TeleKód egy 3 számjegyű jelszó, ami alapértelmezetten az Ön kártyája mögött álló fizetési számla vagy hitelszámla utolsó 3 számjegye. Ahhoz, hogy a TeleKódot használni tudja internetes vásárlásaihoz, módosítania kell az alapértelmezett TeleKódot.
Erre a bankfiókok mellett az OTPdirekt automata szolgáltatáson keresztül is van lehetősége. Hívja a +36 1/20/30/70 366 6666-os számot, ahol a módosításhoz meg kell adnia az aktuális TeleKódot.
További részletek: https://otpmindennap.hu/kartyabiztonsag/


Átutalással - Ingyenes


A rendelés összegét kérjük, a rendelés leadása után max. 3 napon belül utalja át az alábbi számlaszámra. A teljesítést követően igazoljuk vissza hivatalosan a rendelését és indul a kiszállítási folyamat. Ha 3 napon belül nem érkezik meg az összeg, rendelését töröljük.
A webshopot üzemeltető vállalkozó adatai az utaláshoz: Bíró Mátyás, e.v. Számlaszám, amelyre a fizetendő összeget utalni kell (OTP): 11740023-24025966
A közlemény mezőbe írja be mindenképpen a rendelés számát!


Fizetés utánvétellel - 390 Ft


Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Külön díj (390 Ft - nov. 9-től) ellenében lehetősége van arra, hogy a megrendelés végösszegét a házhozszállításkor és a PostaPontokon teljesítse készpénzben, a megrendelt termék(ek) átvételekor. A GLS futárnál, és jó néhány PostaPonton kártyás fizetésre is van lehetőség. 


Készpénzes fizetés - Ingyenes

Telephelyünkön történő személyes csomagátvételkor, valamint a Piliscséven és környékén történő személyes, nem futárszolgálatos kiszállításkor is van lehetőség készpénzes fizetésre. 

A vállalkozás alanyi adómentes, ezért a számlán áfa összeg nem kerül feltüntetésre. A honlapunkon feltüntetett árak bruttó árak.

 

Szállítási módok
 

Házhoz, GLS Futárszolgálattal - 1190 Ft

Házhozszállítás, kizárólag Magyarország területén a GLS futárszolgálattal, a rendelés visszaigazolása után 2-3 munkanapon belül (karácsonyi időszakban előfordulhatnak időnként kicsit hosszabb kiszállítási idők). A kiszállítási cím megadható és módosítható a Kosárban is, valamint regisztrált Felhasználóink saját vevői fiókjukban is tudják ezeket az adatokat is módosítani.

A futárszolgálattal történő házhozszállítás díja 25.000.- Ft vásárlás alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nélkül) bruttó 1.590.- Ft, helyett a vírushelyzet idejére bruttó 1.190. Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. 

Szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol ebben az időben Ön, vagy valaki tartózkodik, aki Ön helyett átveszi a csomagot. Ha speciális információja lenne a kézbesítési címmel kapcsolatban, ami segíti a futár munkáját, mindenképpen írjon erről a fizetés véglegesítése előtt, a megjegyzés fülön. Ha a csomagot valamilyen okból mégsem tudta átvenni, akkor a futárszolgálat újra megkísérli a kézbesítést, ha ekkor sem járnak sikerrel, akkor a csomagot visszaszállítják. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 

Ha átvételkor sérülést lát a csomagon, mindenképpen kérjen jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 


MPL PostaPontok - 990 Ft


Az MPL országszerte 3000 átvételi ponton biztosítja a kényelmes és gondtalan csomagátvételt, a rendelés visszaigazolása után 2-3 munkanapon belül (karácsonyi időszakban előfordulhatnak időnként kicsit hosszabb kiszállítási idők). Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker áll kiterjedt csomaghálózatuk szolgálatában.
Az MPL PostaPont szállítási költsége 25.000.- Ft alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nélkül) bruttó 990.- Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. 

Ha átvételkor sérülést lát a csomagon, mindenképpen kérjen jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 

Személyes átvétel telephelyünkön, Piliscséven - Ingyenes
 

A megrendelt terméket lehetősége van személyesen is átvenni webboltunk telephelyén, természetesen ez semmiféle költséggel nem jár és rendelési limit sincs. A telephelyen előre egyeztetett időben tudjuk átadni a megrendelt árukat. Az áruk helyszíni kiválasztására, helyszíni vásárlásra nincs mód, mert csak online boltként üzemelünk, az átvételi pont csak telephely, és nem bolt. A személyes átvételnél van lehetőség készpénzes fizetésre, de természetesen online bankkártyás fizetés is rendelkezésre áll, amit azonban még a webboltban, rögtön a rendelés leadása után kell teljesíteni, azaz a helyszínen nincs rá lehetőség.  

Időpont egyeztetés az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: +36 30 155 7353 - Kizárólag ügyfélszolgálati időben, munkanapokon 9-16 óra között. 
E-mail: info@falusiporteka.hu 

Rendeléskor, a Megjegyzés mezőben is jelezheti, hogy Önnek mikor lenne alkalmas az átvétel.
Telephelyünk címe: 2519, Piliscsév, Szabadság utca 16.

Személyes kiszállítás - Piliscséven vásárlási értékhatár nélkül, 20 környező településen 5 ezer Ft feletti vásárláskor ingyenes 

Telephelyünk településére, Piliscsévre, vásárlási értékhatár nélkül kiszállítjuk ingyenesen a csomagokat.  5 ezer forint feletti vásárlás esetén, az alábbi Piliscsév közelében lévő 20 településre szállítjuk ki a csomagot ingyenesen: Annavölgy, Csolnok, Dág, Dorog, Esztergom, Kesztölc, Leányvár, Nyergesújfalu, Piliscsaba, Pilisjászfalu, Pilisszántó, Pilisszentiván, Pilisvörösvár, Sárisáp, Solymár, Tát, Tokod, Tokodaltáró, Tinnye, Úny. A személyes kiszállításnál van lehetőség készpénzes fizetésre, de természetesen online bankkártyás fizetés is rendelkezésre áll, amit azonban még a webboltban, rögtön a rendelés leadása után kell teljesíteni, azaz a helyszínen nincs rá lehetőség.  

A kiszállítás pontos időpontjáról és helyéről az alábbi elérhetőségeken lehet egyeztetni:
Telefon: +36 30 155 7353 - Kizárólag ügyfélszolgálati időben, munkanapokon 9-16 óra között. 
E-mail: info@falusiporteka.hu 
Rendeléskor, a Megjegyzés mezőben is jelezheti, hogy Önnek mikor lenne alkalmas az átvétel.

Fontos!

Reklamáció kezelés
Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vagy a csomagátvételi ponton megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, munkatárstól. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! 

Rendelés lemondása, elállási jog gyakorlása

Vásárló a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a rendelés átvételének a megtagadása nem jelenti a rendelés lemondását. A 14 napos elállási jogot kizárólag az átvett csomagok esetében gyakorolhatja a vásárló. A visszaérkezett utánvétes csomagok esetében a falusiporteka.hu üzemeltetője, Bíró Mátyás egyéni vállalkozó az alábbi költségeket terheli a vásárlóra: Oda-vissza szállítás költsége (Utánvétes szállítási költség + visszaszállítási költség) + 500 Ft csomagolási költség. A rendelés lemondására a fuvardíj megtérítése nélkül a "Kiszállítás alatt" e-mail kiküldéséig lehetséges (Visszaigazolva státusz alatt). A rendelés lemondását írásban kell megtennie, a rendelési azonosító feltüntetésével az info@falusiporteka.hu címen.

Amennyiben Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a szállítás időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a futárcég többszöri kísérlete ellenére sem elérhető – Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, azt Szolgáltató visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.


A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 


A kiszállítási folyamat során minden fontosabb vásárlási státuszváltásról automatikus e-mail üzenetben értesítjük Felhasználót.

1. Fogadott, 2. Visszaigazolva, 3. Kiszállítás alatt, 4. Teljesítve.

 

A rendelés leadása után automatikus maileket fog kapni a rendelési státuszokról, pl: amikor befejezi a vásárlási folyamatot, és a megrendelem gombra kattint, kapni fog egy Fogadott státuszú mailt. Ha ezt, ezeket a postafiókjában nem látja, akkor nézze meg a Spam (levélszemét mappában), vagy ha pl. Gmail-t használ, a Promóció mappában!!! 

 

Hibás ár
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ekkor felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.


Akciós ár és kedvezményes kuponok felhasználása

Szolgáltató bizonyos termékeket hosszabb-rövidebb ideig kedvezményes áron kínál a vásárlóknak. Ebben az esetben az akciós ár mellett látható az eredeti ár is, valamint  az akció igénybevételi határideje. A webboltban egyszerre több kedvezményt is kínálhat a szolgáltató, pl. nyitási kedvezmény, őszi kuponok, fix összegű nyereménykuponok stb.. Nagyon fontos, hogy egyszerre csak egy kedvezményt lehet igénybe venni, így ha Akciós termék van a kosárban, a másik kedvezmény, pl. a Klubtag kedvezmény az adott akciós termékre nem vehető igénybe. Erre a rendszer is figyelmezteti pirossal a vásárlót. Kivételt képeznek a fix összegű nyeremény kuponok, pl. 5000 Ft-os kupon, ezeket akciós termékeinkre is be lehet váltani.
Fontos, hogy mind a százalékos, mind a fix összegű kuponok, csak a termékekre érvényesíthetőek, azaz a felmerülő szállítási és esetleges fizetési díjakra, pl. utánvét, nem érvényesek a kedvezmények!!!

Az aktuális nyereményjátékainkról, kedvezményeinkről itt tájékozódhat!

Értesítés kérés
Amennyiben egy termék nincs raktáron, Értesítés kérés kérhető rá. Amikor az adott termék újra raktáron lesz (jellemzően 15 munkanap), e-mailben értesítjük, hogy a termék ismét elérhető webboltunkban. Az értesítés kérés nem számít előrendelésnek, csupán információs célokat szolgál. Értesítés kérés esetén Szolgáltatót nem terheli semmiféle jogi érvényű kötelezettség a termék kötelező leszállítására, míg a Felhasználót a termék kötelező érvényű megvásárlására. 

Kosárelhagyás figyelmeztető mail

Előfordul, hogy valamilyen okból nem tudja befejezni a vásárlást. Rendszerünk segít Önnek, hogy később is ugyanott tudja folytatni, ahol abbahagyta. Egy Ön által megadott e-mailre küldünk egy linket, amire kattintva az Ön által összeállított kosár fog megjelenni és befejezhető a vásárlás. Hírlevelet automatikusan nem küldünk erre a címre, csak ha külön feliratkozott. 

Ajánlatkérés

A vásárlás során, a Kosárban van egy Ajánlatkérés gomb, erre kattintva Felhasználó felveheti velünk a kapcsolatot, ha speciális rendelési igényei lennének, pl. nagyobb tétel rendelése, vagy egyedi termékigény esetén. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon, a megadott Ügyfélszolgálati időben felveszi Felhasználóval a kapcsolatot (telefonon, vagy e-mailben) a speciális ajánlatkéréssel kapcsolatban. Amennyiben a kérés Szolgáltató részéről teljesíthető, írásos egyedi ár- és szolgáltatás ajánlatot tesz. Amennyiben Felhasználó részéről írásos rendelés megerősítés érkezik a Szolgáltató ajánlatára, akkor indul el a teljesítési folyamat és szerződéskötés. 


Piliscsév, 2019. szeptember 01.  
Legutóbbi frissülés: 2020.08.28