Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Friss információk!
2021. május 13-tól a futárszolgálatok áremelése folytán módosultak szállítási díjaink, ezek az alábbiak szerint alakulnak: 
Az ingyenes szállítási küszöb kosárértéke, vásárlási értéke 25.000 Ft.
Az utánvét díja 290 Ft.
A GLS házhozszállítás díja 1490 Ft.
Az MPL csomagpontos átvétel díja 1190 Ft. 

Rendelést telefonon is leadhatja munkanapokon 9 és 16 óra között, ezen a számon: +36 30 155 7353

A klubtagság és a vásárlói regisztráció előnyeiről, valamint arról, hogy 2021. február 1-től hogyan változik webboltunkban a kedvezményes vásárlás folyamata, itt írunk: https://falusiporteka.hu/falusi-portekak-klub

Aktuális kedvezményeinkről itt olvashat!

2021. január 1-től az internetes bankkártyás tranzakciókat - az erős ügyfélhitelesítés értelmében - több lépcsőben kell jóváhagyniuk a vásárlóknak. Bővebb infó lentebb, a SimplePay fizetési módnál. 

Az utánvét max. 35000 Ft kosárértékig vehető igénybe. A kosár bruttó végösszegét jelenti, nem vonatkoznak rá az esetleges kupon és hűségpont kedvezmények, fizetési díjak és illetékek. 

További fontos információk a korona vírus helyzettel kapcsolatban itt olvashatók. Vigyázzunk magunkra, vigyázzunk egymásra! Mindenkinek jó egészséget kívánunk.


Fizetési módok

Online bannkártyával (SimplePay) - Ingyenes

A vásárló a rendelés összértékét online, bankkártyával is rendezni tudja a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül (SimplePay). Ennek a fizetési módnak nincs külön díja. Ilyenkor a Megrendelés gombra kattintva a rendszer automatikusan átirányítja a Simple biztonságos fizetőoldalára. 

2021. január 1-től az internetes bankkártyás tranzakciókat - az erős ügyfélhitelesítés értelmében, az Európai Unió pénzforgalmi szolgáltatásokra vonatkozó PSD2 irányelve alapján - több lépcsőben kell jóváhagyniuk a vásárlóknak. Ez a felhasználók védelmét szolgálja azzal, hogy csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesítheti a tranzakciót.

A Felhasználó csak akkor tud bankkártyájával online vásárolni, ha nála van a mobiltelefonja, és a bankja ismeri ennek a hívószámát. Ráadásul a webes bankkártyás fizetésekhez ezentúl kötelezően tartozik egy másodlagos ellenőrzés is, pl. a banktól sms-ben kapott kód, banki alkalmazásban történő azonosítás, banktól kapott jelszó formájában, de akár telefonja ujjlenyomat-olvasójával vagy arcfelismeréssel is. Kérjük, hogy fokozottan figyelje a tranzakciók lefolytatását, és igyekezzen meggyőződni azok sikerességéről. Az OTP esetében például be kell állítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást. 
Az erős ügyfélhitelesítésről további információt a https://www.mnb.hu/penzforgalom/psd2-gyakori-kerdesek-es-valaszok oldalon talál.

Amennyiben a fizetési folyamatban az azonosítás miatt esetleg problémát tapasztal, a számlavezető vagy kártyakibocsátó pénzintézetéhez fordulhat segítségért.

De a bevezetett erős ügyfél-hitelesítés (SCA) kapcsán nem kell minden vásárláskor elvégezni az azonosítást, ha a Simple-fiókjába elmenti bankkártyájának adatait. További részletek itt. 

Átutalással - Ingyenes

A rendelés összegét kérjük, a rendelés leadása után max. 3 napon belül utalja át az alábbi számlaszámra. A teljesítést követően igazoljuk vissza hivatalosan a rendelését és indul a kiszállítási folyamat. Ha 3 napon belül nem érkezik meg az összeg, rendelését töröljük.
A webshopot üzemeltető vállalkozó adatai az utaláshoz: Bíró Mátyás, e.v. Számlaszám, amelyre a fizetendő összeget utalni kell (OTP): 11740023-24025966
A közlemény mezőbe írja be mindenképpen a rendelés számát!

Fizetés utánvétellel - 290 Ft

Külön díj (290 Ft - 2021.05.13-tól) ellenében lehetősége van arra, hogy a megrendelés végösszegét házhozszállításkor teljesítse készpénzben, vagy bankkártyával a termék(ek) átvételekor.
Az utánvét max. 35000 Ft kosárértékig vehető igénybe. A kosár bruttó végösszegét jelenti, nem vonatkoznak rá az esetleges kupon és hűségpont kedvezmények, fizetési díjak és illetékek.

Készpénzes fizetés - Ingyenes

Telephelyünkön történő személyes csomagátvételkor, valamint a Piliscséven és környékén történő személyes, nem futárszolgálatos kiszállításkor is van lehetőség készpénzes fizetésre. 

A vállalkozás alanyi adómentes, ezért a számlán áfa összeg nem kerül feltüntetésre. A honlapunkon feltüntetett árak bruttó árak.


Szállítási módok

Házhoz, GLS Futárszolgálattal - 1490 Ft

Házhozszállítás, kizárólag Magyarország területén a GLS futárszolgálattal, a rendelés visszaigazolása után 2 munkanapon belül. A kiszállítási cím megadható és módosítható a Kosárban is, valamint regisztrált Felhasználóink saját vevői fiókjukban is tudják ezeket az adatokat is módosítani.

A futárszolgálattal történő házhozszállítás díja 25.000.- Ft vásárlás alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nélkül) bruttó 1.490.- Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. Az ingyenes szállítás feltétele a 25.000 Ft-os vásárlási érték, amely a vásárolandó termékek díjából áll! Az egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nem számítanak bele a vásárlási értékbe, azok plusz költségek.

Szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol ebben az időben Ön, vagy valaki tartózkodik, aki Ön helyett átveszi a csomagot. Ha speciális információja lenne a kézbesítési címmel kapcsolatban, ami segíti a futár munkáját, mindenképpen írjon erről a fizetés véglegesítése előtt, a megjegyzés fülön. Ha a csomagot valamilyen okból mégsem tudta átvenni, akkor a futárszolgálat újra megkísérli a kézbesítést, ha ekkor sem járnak sikerrel, akkor a csomagot visszaszállítják. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 

Ha átvételkor sérülést lát a csomagon, mindenképpen kérjen jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 
A megrendelés leadásával tudomásul vette és elfogadta az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget. Hogy mire ügyeljen még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

MPL PostaPontok - 1190 Ft

Az MPL országszerte több száz átvételi ponton biztosítja a kényelmes és gondtalan csomagátvételt, a rendelés visszaigazolása után 2 munkanapon belül. 
Az MPL PostaPont szállítási költsége 25.000.- Ft alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: szállítási díjak nélkül) bruttó 1190.- Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. Az ingyenes szállítás feltétele a 25.000 Ft-os vásárlási érték, amely a vásárolandó termékek díjából áll! Az egyéb költségek, pl: szállítási díjak nem számítanak bele a vásárlási értékbe, azok plusz költségek.

Ha átvételkor sérülést lát a csomagon, mindenképpen kérjen jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 
A megrendelés leadásával tudomásul vette és elfogadta az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget. Hogy mire ügyeljen még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

Személyes átvétel telephelyünkön, Piliscséven - Ingyenes

A megrendelt terméket lehetősége van személyesen is átvenni webboltunk telephelyén, természetesen ez semmiféle költséggel nem jár és rendelési limit sincs. A telephelyen előre egyeztetett időben tudjuk átadni a megrendelt árukat. Az áruk helyszíni kiválasztására, helyszíni vásárlásra nincs mód, mert csak online boltként üzemelünk, az átvételi pont csak telephely, és nem bolt. A személyes átvételnél van lehetőség készpénzes fizetésre, de természetesen online bankkártyás fizetés is rendelkezésre áll, amit azonban még a webboltban, rögtön a rendelés leadása után kell teljesíteni, azaz a helyszínen nincs rá lehetőség.  

Időpont egyeztetés az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: +36 30 155 7353 - Kizárólag ügyfélszolgálati időben, munkanapokon 9-16 óra között. 
E-mail: info@falusiporteka.hu 
Rendeléskor, a Megjegyzés mezőben is jelezheti, hogy Önnek mikor lenne alkalmas az átvétel.
Telephelyünk címe: 2519, Piliscsév, Szabadság utca 16.

Személyes kiszállítás - Piliscséven vásárlási értékhatár nélkül, 20 környező településen 5 ezer Ft feletti vásárláskor ingyenes 

Telephelyünk településére, Piliscsévre, vásárlási értékhatár nélkül kiszállítjuk ingyenesen a csomagokat.  5 ezer forint feletti vásárlás esetén, az alábbi Piliscsév közelében lévő 20 településre szállítjuk ki a csomagot ingyenesen: Annavölgy, Csolnok, Dág, Dorog, Esztergom, Kesztölc, Leányvár, Nyergesújfalu, Piliscsaba, Pilisjászfalu, Pilisszántó, Pilisszentiván, Pilisvörösvár, Sárisáp, Solymár, Tát, Tokod, Tokodaltáró, Tinnye, Úny. A személyes kiszállításnál van lehetőség készpénzes fizetésre, de természetesen online bankkártyás fizetés is rendelkezésre áll, amit azonban még a webboltban, rögtön a rendelés leadása után kell teljesíteni, azaz a helyszínen nincs rá lehetőség.  

A kiszállítás pontos időpontjáról és helyéről az alábbi elérhetőségeken lehet egyeztetni:
Telefon: +36 30 155 7353 - Kizárólag ügyfélszolgálati időben, munkanapokon 9-16 óra között. 
E-mail: info@falusiporteka.hu 
Rendeléskor, a Megjegyzés mezőben is jelezheti, hogy Önnek mikor lenne alkalmas az átvétel.

Reklamáció kezelés
Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vagy a csomagátvételi ponton megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, munkatárstól. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! 

Rendelés lemondása, elállási jog gyakorlása
Vásárló a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.

Hogy mire ügyeljen még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

A visszaérkezett utánvétes csomagok esetében a falusiporteka.hu üzemeltetője, Bíró Mátyás egyéni vállalkozó az alábbi költségeket terheli a vásárlóra: Oda-vissza szállítás költsége (Utánvétes szállítási költség + visszaszállítási költség) + 500 Ft csomagolási költség. 

Amennyiben Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a szállítás időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a futárcég többszöri kísérlete ellenére sem elérhető – Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, azt Szolgáltató visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 

A kiszállítási folyamat során minden fontosabb vásárlási státuszváltásról automatikus e-mail üzenetben értesítjük Felhasználót.
1. Fogadott, 2. Visszaigazolva, 3. Kiszállítás alatt, 4. Teljesítve.

A rendelés leadása után automatikus maileket fog kapni a rendelési státuszokról, pl: amikor befejezi a vásárlási folyamatot, és a megrendelem gombra kattint, kapni fog egy Fogadott státuszú mailt. Ha ezt, ezeket a postafiókjában nem látja, akkor nézze meg a Spam (levélszemét mappában), vagy ha pl. Gmail-t használ, a Promóció mappában!!! 

Hibás ár
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ekkor felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.

Akciós ár és kedvezményes kuponok felhasználása
Szolgáltató bizonyos termékeket hosszabb-rövidebb ideig kedvezményes áron kínál a vásárlóknak. Ebben az esetben az akciós ár mellett látható az eredeti ár is, valamint  az akció igénybevételi határideje. A webboltban egyszerre több kedvezményt is kínálhat a szolgáltató, pl. nyitási kedvezmény, őszi kuponok, fix összegű nyereménykuponok stb.. Nagyon fontos, hogy egyszerre csak egy kedvezményt lehet igénybe venni, így ha Akciós termék van a kosárban, a másik kedvezmény, pl. a Klubtag kedvezmény az adott akciós termékre nem vehető igénybe. Erre a rendszer is figyelmezteti pirossal a vásárlót. Kivételt képeznek a fix összegű nyeremény kuponok, pl. 5000 Ft-os kupon, ezeket akciós termékeinkre is be lehet váltani.
Fontos, hogy mind a százalékos, mind a fix összegű kuponok, csak a termékekre érvényesíthetőek, azaz a felmerülő szállítási és esetleges fizetési díjakra, pl. utánvét, nem érvényesek a kedvezmények!!!

Az aktuális nyereményjátékainkról, kedvezményeinkről itt tájékozódhat!

Értesítés kérés
Amennyiben egy termék nincs raktáron, Értesítés kérés kérhető rá. Amikor az adott termék újra raktáron lesz (jellemzően 15 munkanap), e-mailben értesítjük, hogy a termék ismét elérhető webboltunkban. Az értesítés kérés nem számít előrendelésnek, csupán információs célokat szolgál. Értesítés kérés esetén Szolgáltatót nem terheli semmiféle jogi érvényű kötelezettség a termék kötelező leszállítására, míg a Felhasználót a termék kötelező érvényű megvásárlására. 

Kosárelhagyás figyelmeztető mail
Előfordul, hogy valamilyen okból nem tudja befejezni a vásárlást. Rendszerünk segít Önnek, hogy később is ugyanott tudja folytatni, ahol abbahagyta. Egy Ön által megadott e-mailre küldünk egy linket, amire kattintva az Ön által összeállított kosár fog megjelenni és befejezhető a vásárlás. Hírlevelet automatikusan nem küldünk erre a címre, csak ha külön feliratkozott. 

Ajánlatkérés
A vásárlás során, a Kosárban van egy Ajánlatkérés gomb, erre kattintva Felhasználó felveheti velünk a kapcsolatot, ha speciális rendelési igényei lennének, pl. nagyobb tétel rendelése, vagy egyedi termékigény esetén. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon, a megadott Ügyfélszolgálati időben felveszi Felhasználóval a kapcsolatot (telefonon, vagy e-mailben) a speciális ajánlatkéréssel kapcsolatban. Amennyiben a kérés Szolgáltató részéről teljesíthető, írásos egyedi ár- és szolgáltatás ajánlatot tesz. Amennyiben Felhasználó részéről írásos rendelés megerősítés érkezik a Szolgáltató ajánlatára, akkor indul el a teljesítési folyamat és szerződéskötés. 

Piliscsév, legutóbbi frissülés: 2021.06.03