Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Webboltunk friss információi !
A futárszolgálati díjak áremelése folytán módosultak szállítási díjaink, ezek az alábbiak szerint alakulnak jelenleg: 
Az ingyenes szállítási küszöb kosárértéke, vásárlási értéke 25.000 Ft.
Az utánvét díja 350 Ft.
A GLS házhozszállítás díja 1590 Ft.
Az MPL csomagpontos átvétel díja 1290 Ft. 

Rendelést telefonon is leadhatja munkanapokon 9 és 16 óra között, ezen a számon: +36 30 155 7353

A klubtagság és a vásárlói regisztráció előnyeiről, valamint arról, hogy 2021. február 1-től hogyan változik webboltunkban a kedvezményes vásárlás folyamata, itt írunk: https://falusiporteka.hu/falusi-portekak-klub

Aktuális kedvezményeinkről itt olvashat!

2021. január 1-től az internetes bankkártyás tranzakciókat - az erős ügyfélhitelesítés értelmében - több lépcsőben kell jóváhagyniuk a vásárlóknak. Bővebb infó lentebb, a SimplePay fizetési módnál. 

Az utánvét max. 35.000 Ft kosárértékig vehető igénybe. A kosár bruttó végösszegét jelenti, nem vonatkoznak rá az esetleges kupon és hűségpont kedvezmények, fizetési díjak és illetékek. 35.000 Ft feletti vásárlásnál előreutalás, online bankkártyás, vagy személyes átvételnél készpénzfizetési megoldás áll rendelkezésre. 

További fontos információk a korona vírus helyzettel kapcsolatban itt olvashatók. Vigyázzunk magunkra, vigyázzunk egymásra! Mindenkinek jó egészséget kívánunk.


Fizetési módok

Online bannkártyával (SimplePay) - Ingyenes

A vásárló a rendelés összértékét online, bankkártyával is rendezni tudja a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül (SimplePay). Ennek a fizetési módnak nincs külön díja. Ilyenkor a Megrendelés gombra kattintva a rendszer automatikusan átirányítja a Simple biztonságos fizetőoldalára. 

2021. január 1-től az internetes bankkártyás tranzakciókat - az erős ügyfélhitelesítés értelmében, az Európai Unió pénzforgalmi szolgáltatásokra vonatkozó PSD2 irányelve alapján - több lépcsőben kell jóváhagyniuk a vásárlóknak. Ez a felhasználók védelmét szolgálja azzal, hogy csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesítheti a tranzakciót.

A Felhasználó csak akkor tud bankkártyájával online vásárolni, ha nála van a mobiltelefonja, és a bankja ismeri ennek a hívószámát. Ráadásul a webes bankkártyás fizetésekhez ezentúl kötelezően tartozik egy másodlagos ellenőrzés is, pl. a banktól sms-ben kapott kód, banki alkalmazásban történő azonosítás, banktól kapott jelszó formájában, de akár telefonja ujjlenyomat-olvasójával vagy arcfelismeréssel is. Kérjük, hogy fokozottan figyelje a tranzakciók lefolytatását, és igyekezzen meggyőződni azok sikerességéről. Az OTP esetében például be kell állítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást. 
Az erős ügyfélhitelesítésről további információt a https://www.mnb.hu/penzforgalom/psd2-gyakori-kerdesek-es-valaszok oldalon talál.

Amennyiben a fizetési folyamatban az azonosítás miatt esetleg problémát tapasztal, a számlavezető vagy kártyakibocsátó pénzintézetéhez fordulhat segítségért.

De a bevezetett erős ügyfél-hitelesítés (SCA) kapcsán nem kell minden vásárláskor elvégezni az azonosítást, ha a Simple-fiókjába elmenti bankkártyájának adatait. További részletek itt. 

Átutalással - Ingyenes

A rendelés összegét kérjük, a rendelés leadása után max. 3 napon belül utalja át az alábbi számlaszámra. A teljesítést követően igazoljuk vissza hivatalosan a rendelését és indul a kiszállítási folyamat. Ha 3 napon belül nem érkezik meg az összeg, rendelését töröljük.
A webshopot üzemeltető vállalkozó adatai az utaláshoz: Bíró Mátyás, e.v. Számlaszám, amelyre a fizetendő összeget utalni kell (OTP): 11740023-24025966
A közlemény mezőbe írja be mindenképpen a rendelés számát!

Fizetés utánvétellel - 350 Ft

Külön díj (350 Ft - 2021.09.18-tól) ellenében lehetősége van arra, hogy a megrendelés végösszegét házhozszállításkor teljesítse készpénzben, vagy bankkártyával a termék(ek) átvételekor.
Az utánvét max. 35000 Ft kosárértékig vehető igénybe. A kosár bruttó végösszegét jelenti, nem vonatkoznak rá az esetleges kupon és hűségpont kedvezmények, fizetési díjak és illetékek.

Készpénzes fizetés - Ingyenes

Telephelyünkön történő személyes csomagátvételkor, valamint a Piliscséven és környékén történő személyes, nem futárszolgálatos kiszállításkor is van lehetőség készpénzes fizetésre. 

A vállalkozás alanyi adómentes, ezért a számlán áfa összeg nem kerül feltüntetésre. A honlapunkon feltüntetett árak bruttó árak.


Szállítási módok

Házhoz, GLS Futárszolgálattal - 1590 Ft

Házhozszállítás, kizárólag Magyarország területén a GLS futárszolgálattal, a rendelés visszaigazolása után 2 munkanapon belül. A kiszállítási cím megadható és módosítható a Kosárban is, valamint regisztrált Felhasználóink saját vevői fiókjukban is tudják ezeket az adatokat is módosítani.

A futárszolgálattal történő házhozszállítás díja 25.000.- Ft vásárlás alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nélkül) bruttó 1.590.- Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. Az ingyenes szállítás feltétele a 25.000 Ft-os vásárlási érték, amely a vásárolandó termékek díjából áll! Az egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nem számítanak bele a vásárlási értékbe, azok plusz költségek.

Szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol ebben az időben Ön, vagy valaki tartózkodik, aki Ön helyett átveszi a csomagot. Ha speciális információja lenne a kézbesítési címmel kapcsolatban, ami segíti a futár munkáját, mindenképpen írjon erről a fizetés véglegesítése előtt, a megjegyzés fülön. Ha a csomagot valamilyen okból mégsem tudta átvenni, akkor a futárszolgálat újra megkísérli a kézbesítést, ha ekkor sem járnak sikerrel, akkor a csomagot visszaszállítják. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 

Ha átvételkor sérülést lát a csomagon, mindenképpen kérjen jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 
A megrendelés leadásával tudomásul vette és elfogadta az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget. Hogy mire ügyeljen még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

MPL PostaPontok - 1290 Ft

Az MPL országszerte több száz átvételi ponton biztosítja a kényelmes és gondtalan csomagátvételt, a rendelés visszaigazolása után 2 munkanapon belül. 
Az MPL PostaPont szállítási költsége 25.000.- Ft alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: szállítási díjak nélkül) bruttó 1290.- Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. Az ingyenes szállítás feltétele a 25.000 Ft-os vásárlási érték, amely a vásárolandó termékek díjából áll! Az egyéb költségek, pl: szállítási díjak nem számítanak bele a vásárlási értékbe, azok plusz költségek.

Ha átvételkor sérülést lát a csomagon, mindenképpen kérjen jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 
A megrendelés leadásával tudomásul vette és elfogadta az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget. Hogy mire ügyeljen még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

Személyes átvétel telephelyünkön, Piliscséven - Ingyenes

A megrendelt terméket lehetősége van személyesen is átvenni webboltunk telephelyén, természetesen ez semmiféle költséggel nem jár és rendelési limit sincs. A telephelyen előre egyeztetett időben tudjuk átadni a megrendelt árukat. Az áruk helyszíni kiválasztására, helyszíni vásárlásra nincs mód, mert csak online boltként üzemelünk, az átvételi pont csak telephely, és nem bolt. A személyes átvételnél van lehetőség készpénzes fizetésre, de természetesen online bankkártyás fizetés is rendelkezésre áll, amit azonban még a webboltban, rögtön a rendelés leadása után kell teljesíteni, azaz a helyszínen nincs rá lehetőség.  

Időpont egyeztetés az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: +36 30 155 7353 - Kizárólag ügyfélszolgálati időben, munkanapokon 9-16 óra között. 
E-mail: info@falusiporteka.hu 
Rendeléskor, a Megjegyzés mezőben is jelezheti, hogy Önnek mikor lenne alkalmas az átvétel.
Telephelyünk címe: 2519, Piliscsév, Szabadság utca 16.

Személyes kiszállítás - Piliscséven vásárlási értékhatár nélkül, 20 környező településen 5 ezer Ft feletti vásárláskor ingyenes 

Telephelyünk településére, Piliscsévre, vásárlási értékhatár nélkül kiszállítjuk ingyenesen a csomagokat.  5 ezer forint feletti vásárlás esetén, az alábbi Piliscsév közelében lévő 20 településre szállítjuk ki a csomagot ingyenesen: Annavölgy, Csolnok, Dág, Dorog, Esztergom, Kesztölc, Leányvár, Nyergesújfalu, Piliscsaba, Pilisjászfalu, Pilisszántó, Pilisszentiván, Pilisvörösvár, Sárisáp, Solymár, Tát, Tokod, Tokodaltáró, Tinnye, Úny. A személyes kiszállításnál van lehetőség készpénzes fizetésre, de természetesen online bankkártyás fizetés is rendelkezésre áll, amit azonban még a webboltban, rögtön a rendelés leadása után kell teljesíteni, azaz a helyszínen nincs rá lehetőség.  

A kiszállítás pontos időpontjáról és helyéről az alábbi elérhetőségeken lehet egyeztetni:
Telefon: +36 30 155 7353 - Kizárólag ügyfélszolgálati időben, munkanapokon 9-16 óra között. 
E-mail: info@falusiporteka.hu 
Rendeléskor, a Megjegyzés mezőben is jelezheti, hogy Önnek mikor lenne alkalmas az átvétel.

Reklamáció kezelés
Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vagy a csomagátvételi ponton megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, munkatárstól. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! 

Rendelés lemondása, elállási jog gyakorlása
Vásárló a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.

Hogy mire ügyeljen még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

A visszaérkezett utánvétes csomagok esetében a falusiporteka.hu üzemeltetője, Bíró Mátyás egyéni vállalkozó az alábbi költségeket terheli a vásárlóra: Oda-vissza szállítás költsége (Utánvétes szállítási költség + visszaszállítási költség) + 500 Ft csomagolási költség. 

Amennyiben Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a szállítás időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a futárcég többszöri kísérlete ellenére sem elérhető – Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, azt Szolgáltató visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 

A kiszállítási folyamat során minden fontosabb vásárlási státuszváltásról automatikus e-mail üzenetben értesítjük Felhasználót.
1. Fogadott, 2. Visszaigazolva, 3. Kiszállítás alatt, 4. Teljesítve.

A rendelés leadása után automatikus maileket fog kapni a rendelési státuszokról, pl: amikor befejezi a vásárlási folyamatot, és a megrendelem gombra kattint, kapni fog egy Fogadott státuszú mailt. Ha ezt, ezeket a postafiókjában nem látja, akkor nézze meg a Spam (levélszemét mappában), vagy ha pl. Gmail-t használ, a Promóció mappában!!! 

Hibás ár
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ekkor felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.

Akciós ár és kedvezményes kuponok felhasználása
Szolgáltató bizonyos termékeket hosszabb-rövidebb ideig kedvezményes áron kínál a vásárlóknak. Ebben az esetben az akciós ár mellett látható az eredeti ár is, valamint  az akció igénybevételi határideje. A webboltban egyszerre több kedvezményt is kínálhat a szolgáltató, pl. nyitási kedvezmény, őszi kuponok, fix összegű nyereménykuponok stb.. Nagyon fontos, hogy egyszerre csak egy kedvezményt lehet igénybe venni, így ha Akciós termék van a kosárban, a másik kedvezmény, pl. a Klubtag kedvezmény az adott akciós termékre nem vehető igénybe. Erre a rendszer is figyelmezteti pirossal a vásárlót. Kivételt képeznek a fix összegű nyeremény kuponok, pl. 5000 Ft-os kupon, ezeket akciós termékeinkre is be lehet váltani.
Fontos, hogy mind a százalékos, mind a fix összegű kuponok, csak a termékekre érvényesíthetőek, azaz a felmerülő szállítási és esetleges fizetési díjakra, pl. utánvét, nem érvényesek a kedvezmények!!!

Az aktuális nyereményjátékainkról, kedvezményeinkről itt tájékozódhat!

Értesítés kérés
Amennyiben egy termék nincs raktáron, Értesítés kérés kérhető rá. Amikor az adott termék újra raktáron lesz (jellemzően 15 munkanap), e-mailben értesítjük, hogy a termék ismét elérhető webboltunkban. Az értesítés kérés nem számít előrendelésnek, csupán információs célokat szolgál. Értesítés kérés esetén Szolgáltatót nem terheli semmiféle jogi érvényű kötelezettség a termék kötelező leszállítására, míg a Felhasználót a termék kötelező érvényű megvásárlására. 

Kosárelhagyás figyelmeztető mail
Előfordul, hogy valamilyen okból nem tudja befejezni a vásárlást. Rendszerünk segít Önnek, hogy később is ugyanott tudja folytatni, ahol abbahagyta. Egy Ön által megadott e-mailre küldünk egy linket, amire kattintva az Ön által összeállított kosár fog megjelenni és befejezhető a vásárlás. Hírlevelet automatikusan nem küldünk erre a címre, csak ha külön feliratkozott. 

Ajánlatkérés
A vásárlás során, a Kosárban van egy Ajánlatkérés gomb, erre kattintva Felhasználó felveheti velünk a kapcsolatot, ha speciális rendelési igényei lennének, pl. nagyobb tétel rendelése, vagy egyedi termékigény esetén. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon, a megadott Ügyfélszolgálati időben felveszi Felhasználóval a kapcsolatot (telefonon, vagy e-mailben) a speciális ajánlatkéréssel kapcsolatban. Amennyiben a kérés Szolgáltató részéről teljesíthető, írásos egyedi ár- és szolgáltatás ajánlatot tesz. Amennyiben Felhasználó részéről írásos rendelés megerősítés érkezik a Szolgáltató ajánlatára, akkor indul el a teljesítési folyamat és szerződéskötés. 

Piliscsév, legutóbbi frissülés: 2021.09.18