Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Webboltunk friss információi!

A csomagokat a hétfői és csütörtöki napokon adjuk át az MPL-nek, a hivatalos visszaigazolás után. Az átadott csomagok pontos kiszállítási idejéről már a futárszolgálat küld értesítést, vagy náluk kell érdeklődni. Jellemzően 2-3 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás. 

A futárszolgálati díjak (MPL) az alábbiak szerint alakulnak jelenleg (a csomag súlyától függetlenül): 

Postán maradó csomag átvételi díja: 1390 Ft. 
PostaPontos (MOL kutak, Coop és MediaMarkt áruházak) átvétel díja: 1490 Ft. 

Házhozszállítás díja: 1790 Ft.
Piliscsévi telephelyünkön ingyenes átvétel!

Utánvét díja: 390 Ft.
Az utánvét max. 35.000 Ft kosárértékig vehető igénybe.
A kosár bruttó végösszegét jelenti, nem vonatkoznak rá az esetleges kupon és hűségpont kedvezmények, fizetési díjak és illetékek. 35.000 Ft feletti vásárlásnál előreutalás, online bankkártyás, vagy személyes átvételnél készpénzfizetési megoldás áll rendelkezésre. 

Az utalásos és online bankkártyás fizetésnek nincs tranzakciós díja.  
2021. január 1-től az internetes bankkártyás tranzakciókat - az erős ügyfélhitelesítés értelmében - több lépcsőben kell jóváhagyniuk a vásárlóknak. Bővebb infó lentebb, a SimplePay fizetési módnál. 


Rendelésedet telefonon is leadhatod munkanapokon 9 és 16 óra között, ezen a számon: +36 30 155 7353

A klubtagság kedvezményeiről itt írunk részletesen: https://falusiporteka.hu/falusi-portekak-klub


Fizetési módok

Online bannkártyával (SimplePay) - Ingyenes

A vásárló a rendelés összértékét online, bankkártyával is rendezni tudja a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül (SimplePay). Ennek a fizetési módnak nincs külön díja. Ilyenkor a Megrendelés gombra kattintva a rendszer automatikusan átirányítja a Simple biztonságos fizetőoldalára. 

2021. január 1-től az internetes bankkártyás tranzakciókat - az erős ügyfélhitelesítés értelmében, az Európai Unió pénzforgalmi szolgáltatásokra vonatkozó PSD2 irányelve alapján - több lépcsőben kell jóváhagyniuk a vásárlóknak. Ez a felhasználók védelmét szolgálja azzal, hogy csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesítheti a tranzakciót.

A Felhasználó csak akkor tud bankkártyájával online vásárolni, ha nála van a mobiltelefonja, és a bankja ismeri ennek a hívószámát. Ráadásul a webes bankkártyás fizetésekhez ezentúl kötelezően tartozik egy másodlagos ellenőrzés is, pl. a banktól sms-ben kapott kód, banki alkalmazásban történő azonosítás, banktól kapott jelszó formájában, de akár telefonja ujjlenyomat-olvasójával vagy arcfelismeréssel is. Kérjük, hogy fokozottan figyeld a tranzakciók lefolytatását, és igyekezz meggyőződni azok sikerességéről. Az OTP esetében például be kell állítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást. 
Az erős ügyfélhitelesítésről további információt a https://www.mnb.hu/penzforgalom/psd2-gyakori-kerdesek-es-valaszok oldalon találsz.

Amennyiben a fizetési folyamatban az azonosítás miatt esetleg problémát tapasztalsz, a számlavezető vagy kártyakibocsátó pénzintézetéhez fordulhatsz segítségért.

De a bevezetett erős ügyfél-hitelesítés (SCA) kapcsán nem kell minden vásárláskor elvégezni az azonosítást, ha a Simple-fiókodba elmented bankkártyád adatait. További részletek itt. 

Átutalással - Ingyenes

A rendelés összegét kérjük, a rendelés leadása után max. 3 napon belül utald át az alábbi számlaszámra. A teljesítést követően igazoljuk vissza hivatalosan a rendelést és indul a kiszállítási folyamat. Ha 3 napon belül nem érkezik meg az összeg, rendelésedet töröljük.
A webshopot üzemeltető vállalkozó adatai az utaláshoz: Bíró Mátyás, e.v. Számlaszám, amelyre a fizetendő összeget utalni kell (OTP): 11740023-24025966
A közlemény mezőbe írd be mindenképpen a rendelés számát!

Fizetés utánvétellel - 390 Ft

Külön díj ellenében lehetőség van arra, hogy a megrendelés végösszegét házhozszállításkor teljesítsd készpénzben, vagy bankkártyával a termék(ek) átvételekor.
Az utánvét max. 35000 Ft kosárértékig vehető igénybe. A kosár bruttó végösszegét jelenti, nem vonatkoznak rá az esetleges kupon és hűségpont kedvezmények, fizetési díjak és illetékek.

Készpénzes fizetés - Ingyenes

Telephelyünkön történő személyes csomagátvételkor, valamint a Piliscséven és környékén történő személyes, nem futárszolgálatos kiszállításkor is van lehetőség készpénzes fizetésre. 

A vállalkozás alanyi adómentes, ezért a számlán áfa összeg nem kerül feltüntetésre. A honlapunkon feltüntetett árak bruttó árak.


Szállítási módok

Házhoz, MPL Futárszolgálattal - 1790 Ft

Házhozszállítás, kizárólag Magyarország területén az MPL futárszolgálattal, a rendelés visszaigazolása után jellemzően 2-3 munkanapon belül. A csomagokat a hétfői és csütörtöki napokon adjuk át az MPL-nek, a hivatalos visszaigazolás után. Az átadott csomagok pontos kiszállítási idejéről már a futárszolgálat küld értesítést, vagy náluk kell érdeklődni. Max. 40 kg-os csomag adható fel házhozszállításnál. A kiszállítási cím megadható és módosítható a Kosárban is, valamint regisztrált Felhasználóink saját vevői fiókjukban is tudják ezeket az adatokat is módosítani.

A futárszolgálattal történő házhozszállítás díja bruttó 1.790.- Ft. 

Szállítási címként olyan címet adj meg, ahol ebben az időben te, vagy valaki tartózkodik, aki helyetted átveszi a csomagot. Ha speciális információd lenne a kézbesítési címmel kapcsolatban, ami segíti a futár munkáját, mindenképpen írj erről a fizetés véglegesítése előtt, a megjegyzés fülön. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet
sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. Őrzési idő: 10 munkanap. A címzett kérheti a csomag ismételt házhoz kézbesítését. Ezt az MPL díj ellenében látja el a sikertelen kézbesítési kísérlet miatt letétbe helyezett és a postán maradóra címzett küldemények vonatkozásában. 

Ha átvételkor sérülést látsz a csomagon, mindenképpen kérj jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 
A megrendelés leadásával tudomásul vetted és elfogadtad az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget. Hogy mire ügyelj még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

MPL PostaPontok - 1490 Ft

Az MPL országszerte több száz átvételi ponton (MOL kutak, COOP és MediaMarkt áruházak) biztosítja a kényelmes és gondtalan csomagátvételt, a rendelés visszaigazolása után jellemzően 2-3 munkanapon belül. A csomagokat a hétfői és csütörtöki napokon adjuk át az MPL-nek, a hivatalos visszaigazolás után. Az átadott csomagok pontos kiszállítási idejéről már a futárszolgálat küld értesítést, vagy náluk kell érdeklődni. Ezen a módon max. 20 kg-os csomag adható fel.  A PostaPontokról itt is tájékozódhatsz!
Az MPL PostaPont szállítási költsége bruttó 1490.- Ft. 

Ha átvételkor sérülést látsz a csomagon, mindenképpen kérj jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 
A megrendelés leadásával tudomásul vetted és elfogadtad az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget. Hogy mire ügyelj még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

Postán maradó - 1390 Ft

Az MPL országszerte több ezer hazai postán biztosítja a csomagátvételt. Max. 30 kg-os csomagot lehet postán maradóként feladni! Kiszállítás jellemzően 2-3 munkanapon belül. A csomagokat a hétfői és csütörtöki napokon adjuk át az MPL-nek, a hivatalos visszaigazolás után. Az átadott csomagok pontos kiszállítási idejéről már a futárszolgálat küld értesítést, vagy náluk kell érdeklődni.

A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díj felszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.

Ha átvételkor sérülést látsz a csomagon, mindenképpen kérj jegyzőkönyvet, mert csak így tudjuk kezelni a problémát. 
A megrendelés leadásával tudomásul vetted és elfogadtad az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget. Hogy mire ügyelj még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

Értesítések, bankkártyás fizetés az MPL-nél

Házhoz kézbesítés estén e-mailben vagy sms-ben, fix ponti kézbesítés esetén sms-ben és e-mailben is kap értesítést a címzett. Amennyiben a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a kézbesítő telefonon egyeztet a kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

Az MPL házhoz szállítás, postai átvétel és csomagautomatán történő átvétel esetén is biztosít bankkártyás utánvét-fizetési lehetőséget a címzettek részére a készpénzes fizetési mód mellett. 

Személyes átvétel telephelyünkön, Piliscséven - Ingyenes

A megrendelt terméket lehetőséged van személyesen is átvenni webboltunk telephelyén, természetesen ez semmiféle költséggel nem jár és rendelési limit sincs. A telephelyen előre egyeztetett időben tudjuk átadni a megrendelt árukat. Az áruk helyszíni kiválasztására, helyszíni vásárlásra nincs mód, mert csak online boltként üzemelünk, az átvételi pont csak telephely, és nem bolt. A személyes átvételnél van lehetőség készpénzes fizetésre, de természetesen online bankkártyás fizetés is rendelkezésre áll, amit azonban még a webboltban, rögtön a rendelés leadása után kell teljesíteni, azaz a helyszínen nincs rá lehetőség.  

Időpont egyeztetés az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: +36 30 155 7353 - Kizárólag ügyfélszolgálati időben, munkanapokon 9-16 óra között. 
E-mail: info@falusiporteka.hu 
Rendeléskor, a Megjegyzés mezőben is jelezheti, hogy Önnek mikor lenne alkalmas az átvétel.
Telephelyünk címe: 2519, Piliscsév, Szabadság utca 16.

Reklamáció kezelés
Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vagy a csomagátvételi ponton megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, munkatárstól. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! 

Rendelés lemondása, elállási jog gyakorlása
Vásárló a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.  
Az elállási jog gyakorlásakor a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Hogy mire ügyeljen még a csomag átvételekor, az elállási jogról stb. további részletek itt olvashatók.

Az elállással nem jelzett, visszaérkezett, át nem vett utánvétes csomagok esetében a falusiporteka.hu üzemeltetője, Bíró Mátyás egyéni vállalkozó az alábbi költségeket terheli a vásárlóra: Oda-vissza szállítás költsége (Utánvétes szállítási költség + visszaszállítási költség) + 500 Ft csomagolási költség. 

Amennyiben Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a szállítás időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a futárcég többszöri kísérlete ellenére sem elérhető – Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, azt Szolgáltató visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 

A kiszállítási folyamat során minden fontosabb vásárlási státuszváltásról automatikus e-mail üzenetben értesítjük Felhasználót.
1. Fogadott, 2. Visszaigazolva, 3. Kiszállítás alatt, 4. Teljesítve.

A rendelés leadása után automatikus maileket fogsz kapni a rendelési státuszokról, pl: amikor befejezed a vásárlási folyamatot, és a megrendelem gombra kattintasz, kapni fogsz egy Fogadott státuszú mailt. Ha ezt, ezeket a postafiókodban nem látod, akkor nézd meg a Spam (levélszemét mappában), vagy ha pl. Gmail-t használsz, a Promóció mappában!!! 

Hibás ár
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ekkor felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.

Akciós ár és kedvezményes kuponok felhasználása
Szolgáltató bizonyos termékeket hosszabb-rövidebb ideig kedvezményes áron kínál a vásárlóknak. Ebben az esetben az akciós ár mellett látható az eredeti ár is, valamint  az akció igénybevételi határideje. A webboltban egyszerre több kedvezményt is kínálhat a szolgáltató, pl. nyitási kedvezmény, őszi kuponok, fix összegű nyereménykuponok stb.. Nagyon fontos, hogy egyszerre csak egy kedvezményt lehet igénybe venni, így ha Akciós termék van a kosárban, a másik kedvezmény, pl. a Klubtag kedvezmény az adott akciós termékre nem vehető igénybe. Erre a rendszer is figyelmezteti pirossal a vásárlót.

Fontos, hogy mind a százalékos, mind a fix összegű kuponok, csak a termékekre érvényesíthetőek, azaz a felmerülő szállítási és esetleges fizetési díjakra, pl. utánvét, nem érvényesek a kedvezmények!!!

Értesítés kérés
Amennyiben egy termék nincs raktáron, Értesítés kérés kérhető rá. Amikor az adott termék újra raktáron lesz (jellemzően 15 munkanap), e-mailben értesítünk, hogy a termék ismét elérhető webboltunkban. Az értesítés kérés nem számít előrendelésnek, csupán információs célokat szolgál. Értesítés kérés esetén Szolgáltatót nem terheli semmiféle jogi érvényű kötelezettség a termék kötelező leszállítására, míg a Felhasználót a termék kötelező érvényű megvásárlására. 

Kosárelhagyás figyelmeztető mail
Előfordul, hogy valamilyen okból nem tudod befejezni a vásárlást. Rendszerünk segít, hogy később is ugyanott tudd folytatni, ahol abbahagytad. Egy általad megadott e-mailre küldünk egy linket, amire kattintva az általad összeállított kosár fog megjelenni és befejezhető a vásárlás. Hírlevelet automatikusan nem küldünk erre a címre, csak ha külön feliratkoztál. 

Ajánlatkérés
A vásárlás során, a Kosárban van egy Ajánlatkérés gomb, erre kattintva Felhasználó felveheti velünk a kapcsolatot, ha speciális rendelési igényei lennének, pl. nagyobb tétel rendelése, vagy egyedi termékigény esetén. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon, a megadott Ügyfélszolgálati időben felveszi Felhasználóval a kapcsolatot (telefonon, vagy e-mailben) a speciális ajánlatkéréssel kapcsolatban. Amennyiben a kérés Szolgáltató részéről teljesíthető, írásos egyedi ár- és szolgáltatás ajánlatot tesz. Amennyiben Felhasználó részéről írásos rendelés megerősítés érkezik a Szolgáltató ajánlatára, akkor indul el a teljesítési folyamat és szerződéskötés. 

Piliscsév, legutóbbi frissülés: 2023.01.14