Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Rendelést telefonon is leadhatja munkanapokon 9 és 16 óra között, ezen a számon: +36 30 155 7353

 

A vírushelyzet idejére, ösztönözve az otthoni csomagátvételt, 25 %-kal, 1190 Ft-ra csökkentettük a házhozszállítási díjat! További fontos információk a korona vírus helyzettel kapcsolatban itt olvashatók. Vigyázzunk magunkra, vigyázzunk egymásra! Mindenkinek jó egészséget kívánunk.

 

Fizetési módok


Fizetés utánvétellel

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Külön díj (490 Ft - május 19-től) ellenében lehetősége van arra, hogy a megrendelés végösszegét a házhozszállításkor és a PostaPontokon teljesítse készpénzben, a megrendelt termék(ek) átvételekor. A GLS futárnál, és jó néhány PostaPonton kártyás fizetésre is van lehetőség. 

 

Online bannkártyával (OTP Simple Pay)
A vásárló a rendelés összértékét online, bankkártyával is rendezni tudja a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül (OTP Simple Pay). Ennek a fizetési módnak nincs külön díja. Ilyenkor a Megrendelés gombra kattintva a rendszer automatikusan átirányítja az OTP Simple biztonságos fizetőoldalára. Az erős ügyfélhitelesítés értelmében - amelynek célja a hogy a fizetési eszköz birtokosa minden fizetési kezdeményezést ellenőrizhessen - a Felhasználó csak akkor tud bankkártyájával online vásárolni, ha nála van a mobiltelefonja, és a bankja ismeri ennek a hívószámát.


Simple Pay Átutalás, saját bankjából, vagy QR-kóddal

A termékek ellenértékét Simple Pay online átutalásos fizetéssel is rendezheti. A Megrendelés gombra kattintva a rendszer automatikusan átirányítja az OTP Simple biztonságos fizetőoldalára, ahonnan rögtön a bankjának az oldalára juthat és kezdeményezheti az átutalást. E-mailben is megkapja a fizetési adatokat, azaz később is kezdeményezheti az átutalást (max. fizetési határidő: 10 nap). Itt nagyon ügyeljen arra, hogy a közlemény rovatba csak a mailben megadott adatokat írja majd be az átutalás intézésekor. A kiszállítási folyamat csak a befizetés után kezdődik meg! Az erős ügyfélhitelesítés értelmében - amelynek célja, hogy a fizetési eszköz birtokosa minden fizetési kezdeményezést ellenőrizhessen - Ön csak akkor tud majd átutalást kezdeményezni, ha Önnél van a mobiltelefonja, és a bankja ismeri ennek a hívószámát. Ennek a fizetési módnak sincs külön díja.

QR-kódos, ún. "azonnali" utalás kiválasztása esetén egy QR kód kerül megjelenítésre a fizetési felületen, amelyet a mobilbanki alkalmazását megnyitva tud beolvasni, ezt követően pedig már csak egyszerűen elindítja az utalást. Amennyiben a folyamatot mobil készülékén hajtja végre, a QR-kód beolvasására sincs szükség, hanem automatikusan átirányításra kerül a mobilbanki alkalmazásába, ahol jóváhagyhatja a tranzakciót.

Vásárló a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.

A rendelés leadása után automatikus maileket fog kapni a rendelési státuszokról, pl: amikor befejezi a vásárlási folyamatot, és a megrendelem gombra kattint, kapni fog egy Fogadott státuszú mailt. Ha ezt, ezeket a postafiókjában nem látja, akkor nézze meg a Spam (levélszemét mappában), vagy ha pl. Gmail-t használ, a Promóció mappában!!! 

 

A vállalkozás alanyi adómentes, ezért a számlán áfa összeg nem kerül feltüntetésre. A honlapunkon feltüntetett árak bruttó árak.


Hibás ár

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ekkor felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.


Akciós ár és kedvezményes kuponok felhasználása

Szolgáltató bizonyos termékeket hosszabb-rövidebb ideig kedvezményes áron kínál a vásárlóknak. Ebben az esetben az akciós ár mellett látható az eredeti ár is, valamint  az akció igénybevételi határideje. A webboltban egyszerre több kedvezményt is kínálhat a szolgáltató, pl. nyitási kedvezmény, őszi kuponok, fix összegű nyereménykuponok stb.. Nagyon fontos, hogy egyszerre csak egy kedvezményt lehet igénybe venni, így ha Akciós termék van a kosárban, a másik kedvezmény, pl. a Klubtag kedvezmény az adott akciós termékre nem vehető igénybe. Erre a rendszer is figyelmezteti pirossal a vásárlót. Kivételt képeznek a fix összegű nyeremény kuponok, pl. 5000 Ft-os kupon, ezeket akciós termékeinkre is be lehet váltani.
Fontos, hogy mind a százalékos, mind a fix összegű kuponok, csak a termékekre érvényesíthetőek, azaz a felmerülő szállítási és esetleges fizetési díjakra, pl. utánvét, nem érvényesek a kedvezmények!!!

Az aktuális nyereményjátékainkról, kedvezményeinkről itt tájékozódhat!


Szállítási módok

Házhoz, GLS Futárszolgálattal

Házhozszállítás, kizárólag Magyarország területén a GLS futárszolgálattal, 2 munkanapon belül. A kiszállítási cím megadható és módosítható a Kosárban is, valamint regisztrált Felhasználóink saját vevői fiókjukban is tudják ezeket az adatokat is módosítani.

A futárszolgálattal történő házhozszállítás díja 25.000.- Ft vásárlás alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nélkül) bruttó 1.590.- Ft, helyett a vírushelyzet idejére bruttó 1.190. Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. 

Szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol ebben az időben Ön, vagy valaki tartózkodik, aki Ön helyett átveszi a csomagot. Ha speciális információja lenne a kézbesítési címmel kapcsolatban, ami segíti a futár munkáját, mindenképpen írjon erről a fizetés véglegesítése előtt, a megjegyzés fülön. Ha a csomagot valamilyen okból mégsem tudta átvenni, akkor a futárszolgálat újra megkísérli a kézbesítést, ha ekkor sem járnak sikerrel, akkor a csomagot visszaszállítják. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. 

 

MPL PostaPontok
Az MPL országszerte 3000 átvételi ponton biztosítja a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker áll kiterjedt csomaghálózatuk szolgálatában.
Az MPL PostaPont szállítási költsége 25.000.- Ft alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nélkül) bruttó 990.- Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. 
 

GLS CsomagPontok - A szolgáltatás átmenetileg nem elérhető!

Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladásnál, kérjük vegyék figyelembe a CsomagPontok nyitvatartási idejét. A részletes nyitvatartást megtalálják a CsomagPont keresőben: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses

A GLS CsomagPont szállítási költsége 25.000.- Ft alatt (termékek díja, egyéb költségek, pl: utánvét és szállítási díjak nélkül) bruttó 1.390.- Ft, 25.000.- Ft megrendelés felett 0.- Ft. 


Fontos tudnivalók!

 

Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vagy a csomagautomatánál megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, csomagautomatánál az ott megadott ügyfélszolgálati elérhetőségeken. Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! 
 

Felhívjuk a figyelmét, hogy a rendelés átvételének a megtagadása nem jelenti a rendelés lemondását. A 14 napos elállási jogot kizárólag az átvett csomagok esetében gyakorolhatja a vásárló. A visszaérkezett utánvétes csomagok esetében a falusiporteka.hu üzemeltetője, Bíró Mátyás egyéni vállalkozó az alábbi költségeket terheli a vásárlóra: Oda-vissza szállítás költsége (Utánvétes szállítási költség + visszaszállítási költség) + 500 Ft csomagolási költség. A rendelés lemondására a fuvardíj megtérítése nélkül a "Kiszállítás alatt" e-mail kiküldéséig lehetséges. A rendelés lemondását írásban kell megtennie, a rendelési azonosító feltüntetésével az info@falusiporteka.hu címen.

Amennyiben Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a szállítás időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a futárcég többszöri kísérlete ellenére sem elérhető – Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, azt Szolgáltató visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.


A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. 


A kiszállítási folyamat során minden fontosabb vásárlási státuszváltásról automatikus e-mail üzenetben értesítjük Felhasználót.

1. Fogadott, 2. Visszaigazolva, 3. Kiszállítás alatt, 4. Teljesítve.


Értesítés kérés

Amennyiben egy termék nincs raktáron, Értesítés kérés kérhető rá. Amikor az adott termék újra raktáron lesz (jellemzően 15 munkanap), e-mailben értesítjük, hogy a termék ismét elérhető webboltunkban. Az értesítés kérés nem számít előrendelésnek, csupán információs célokat szolgál. Értesítés kérés esetén Szolgáltatót nem terheli semmiféle jogi érvényű kötelezettség a termék kötelező leszállítására, míg a Felhasználót a termék kötelező érvényű megvásárlására. 

 

Kosárelhagyás figyelmeztető mail

Előfordul, hogy valamilyen okból nem tudja befejezni a vásárlást. Rendszerünk segít Önnek, hogy később is ugyanott tudja folytatni, ahol abbahagyta. Egy Ön által megadott e-mailre küldünk egy linket, amire kattintva az Ön által összeállított kosár fog megjelenni és befejezhető a vásárlás. Hírlevelet automatikusan nem küldünk erre a címre, csak ha külön feliratkozott. 

Ajánlatkérés

A vásárlás során, a Kosárban van egy Ajánlatkérés gomb, erre kattintva Felhasználó felveheti velünk a kapcsolatot, ha speciális rendelési igényei lennének, pl. nagyobb tétel rendelése, vagy egyedi termékigény esetén. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon, a megadott Ügyfélszolgálati időben felveszi Felhasználóval a kapcsolatot (telefonon, vagy e-mailben) a speciális ajánlatkéréssel kapcsolatban. Amennyiben a kérés Szolgáltató részéről teljesíthető, írásos egyedi ár- és szolgáltatás ajánlatot tesz. Amennyiben Felhasználó részéről írásos rendelés megerősítés érkezik a Szolgáltató ajánlatára, akkor indul el a teljesítési folyamat és szerződéskötés. 


Piliscsév, 2019. szeptember 01.  
Legutóbbi frissülés: 2020.05.19